miércoles, 18 de mayo de 2016

UN GÈNERE DIFERENT

UN GÈNERE DIFERENT


Bon dia! Pels que esteu cansats de llegir sempre els mateixos gèneres, jo recomano que en proveu d'altres fins saber quin és el vostre gènere preferit. Serà aquí  quan trobaràs els llibres que t'agradin llegir. En aquell moment, t'enganxes a aquesta afició, encara que sigui un  tema que diries, "mai llegiria això", simplement es intentar-ho,i si les primeres 40 pàgines veus que no t'agraden, dons proves un altre gènere.

És així com vaig descobrir quins serien els gèneres que m'agradarien, sempre havia llegit llibres de l'escola i mai m'havien agradat, i els que m'havien regalat tampoc, i un dia, fa ja bastants anys vaig decidir comprar-me un llibre d'un autor que havia fet una sèrie de la qual em vaig enamorar, i vaig pensar que sen de la mateixa persona em podria agradar.

Va ser una sorpresa, perquè el llibre, jo pensava que seria d'amor, i va resultar ser de misteri i d'un amor ven diferent al que jo m'esperava, i la veritat que em va agradar molt, i a partir d'aquell llibre,( mai més no he deixat de llegir) buscant també molts fins trobar els adequats. Cosa que em va costar bastant, perquè jo abans era una negada llegint llibres.


He descobert que els meus gèneres preferits són els d'intriga,romàntics i els de poesia. I aquí us dic les meves recomanacions que tinc a casa, pels qui s'atreveixin a llegir noves coses i anar descartant el que t'agrada i el que no , per així descobrir el gènere que et motivi a llegir. 




Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo- Albert Espinosa















Herido diario  i Terminamos y otros poemas sin terminar, del mateix autor - David Martínez (Rayden)
Tinc aquests dos llibres a casa, i la veritat es que són genials, són petites poesies - cites, però la veritat és que són bastant realistes i fàcils d'entendre, no només et parla de l'amor si no de la vida real, els problemes, les amistats, la política, i altres. 












































i l'últim, un altre de poesia que es titulaTodos mis futuros son contigo, de Marwan un cantant i poeta. Aquest llibre si que és més una poesia no tan realista, més aviat es fantasiosa i parla molt de l'amor per un mateix i amb parella.









No hay comentarios:

Publicar un comentario